Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
-
Bestellen
Zodra je een item hebt gevonden klik je op de button en voeg toe aan je winkelwagen , je kunt nu kiezen om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan. Kies bij betaalwijze voor welke manier van betalen je kiest of liever afhalen. Kies naar welk land je wil verzenden en sluit af met bestelling afronden. Log in of kies voor afrekenen zonder account.
Controleer je bestelling en kies voor bestellen op, bestelling en bevestigen.
Je wordt nu doorverwezen via IDEAL of je krijgt de betaalgegevens in je mailbox te samen met de orderbevestiging . -
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten
We streven naar een levertijd van 1-5 werkdagen. Verzenden van meubelen via koerierdienst vijf tot 10 werkdagen Bestelt u in het weekend, dan mag uw rekening houden met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact met u op
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen
Tijdens het bestel- en afrekenproces kunt u ervoor kiezen om het product zelf op te halen in plaats van het te laten verzenden. In dat geval worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. U kunt uw bestelling bij het afhaalpunt betalen met pin of contant. Gelieve dit aan te geven in de opmerkingen tijdens het bestelproces, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Adres afhaalpunt: Oosterstraat 169, 7531 TJ Enschede (alleen op afspraak). Producten die direct door de leverancier geleverd worden, kunnen niet op afspraak worden afgehaald en hiervoor worden bezorgkosten berekend. -
Betalen
IDEAL
Betaal meteen gemakkelijk via uw bank online.
Nadat u uw bank heeft geselecteerd, wordt u rechtstreeks doorgestuurd naar de Ideal-omgeving van uw bank. Daar geeft u uw betaling vrij door in te loggen met uw online-bankgegevens. -
Garantie
Tijdens de inkoopmomenten én aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking en verpakking. Helaas kunnen wij hier toch wat over het hoofd hebben gezien. Het is dus belangrijk dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Klopt er iets niet aan uw bestelling door bijvoorbeeld een verkeerd geleverde kleur of foutief artikel? Meld ons dit dan z.s.m via de mail of telefonisch! Dan kunnen wij direct kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Indien u mailt naar info@helenelivingstyle.nl is het belangrijk om in het onderwerp ‘Retour en ordernummer’ te vermelden, inclusief uw naam, de reden en producten die u retour wenst te sturen. Er zijn uiteraard geen kosten voor u verbonden bij een retourzending met fabricagefouten en/of indien wij in gebreke zijn gebleven.
Meubelen een jaar garantie.
-
Kan ik retourneren
Niet tevreden met het ontvangen product? Dat is spijtig, maar kan gebeuren. Als u besluit om uw aankoop te retourneren, bieden wij u een termijn van 30 dagen om het pakket terug te sturen. U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van reden te retourneren. Indien u besluit om binnen de resterende 16 dagen van de retourtermijn gebruik te maken, vragen wij u vriendelijk de reden van retour te mailen naar onze klantenservice. De bedenktermijn voor het retourneren start op de dag dat u het pakket ontvangt. De kosten voor het retourlabel zullen worden afgetrokken van de terugbetaling van uw bestelling.
Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Bij een retourzending verzoeken wij u het gekochte product in de originele verpakking terug te sturen en op de post te doen. Plak het pakket goed af en zorg dat het adres juist is ingevuld.Uitgesloten van retourneren zijn:
Beschadigde artikelen (beschadigd in uw beheer)
Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd
Artikelen die gewassen en / of gebruikt zijn
Maatwerk -
Wat zijn de retour eisen
Binnen 14 dagen kunt u uw aankoop retourneren door het product weer te verpakken en ongebruikt en onbeschadigd retour te zenden naar ons adres: Oosterstraat169 7531TJ Enschede.
Wij verzoeken u hierbij een brief, gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekeningnummer (voor het terug storten van uw bedrag) mee te zenden of via de mail aan te melden.
Retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven is.
Daarnaast moet het product goed verpakt en dichtgeplakt zijn, om beschadiging en dergelijke te voorkomen. -
Ik heb geen bevestiging mail gekregen in mijn mailbox
De bevestiging e-mail wordt automatisch door ons systeem verstuurd. Toch niet ontvangen? Kijk dan ook in je ongewenste postvak. Staat de e-mail daar ook niet in? Is er misschien een verkeerde e-mail adres in gevuld? Zo ja, dan kun je ons altijd e-mailen op info@helenelivingstyle.nl
-
Een weetje! Verpakking
Wist je dat wij, zoveel mogelijk gebruikte verpakkingsmateriaal gebruiken om de milieu te ontlasten, en zijn we soms echt heel creatief met het verpakken van de bestellingen.
-